Javni oglas za prikupljanje ponuda za izbor najpovoljnijeg ponuđača za uslugu keteringa u prostorijama školskog bifea i učionice (blagovaonice)
JAVNI OGLAS
za prikupljanje ponuda za izbor najpovoljnijeg ponuđača za uslugu keteringa u prostorijama školskog bifea i učionice (blagovaonice) za potrebe učenika Produženog boravka i iznajmljivanja školskih prostorija u svrhu realiziranja keteringa u školskoj 2024./2025. godini.
I
Predmet ovog Javnog oglasa je prikupljanje ponuda za odabir najpovoljnijeg ponuđača za uslugu keteringa (obezbjeđivanje ishrane za učenike Produženog boravka) u u prostorijama školskog bifea i učionice (blagovaonice) koje se nalaze u prizemlju školske zgrade na adresi A. Aska Borića br. 20, Zenica.
II
Ugovori o zakupu zaključuje se na period od 1.9.2024. do 31.12.2024. godine, uz mogućnost produženja ugovora, a najkasnije do 30.6.2024. godine.
III
Pravo sudjelovanja imaju sva pravna i fizička lica registrovana za obavljanje ugostiteljsko – uslužnih djelatnosti (priprema i prodaja hrane, za što prilažu odgovarajuću dokumentaciju kao dokaz). Ponuda ponuđača treba uključivati pripravu obroka za učenike Produženog boravka. Ishrana u programu Produženog boravka obuhvata 3 obroka (doručak, ručak i užinu – prijedlog obroka obvezno dostaviti u ponudi). Visinu naknade za ishranu učenika utvrđuje Školski odbor na prijedlog komisije za javne nabavke, a na temelju najniže ponuđene cijene od strane ponuđača.
IV
Ponuda treba sadržavati sljedeću obveznu dokumentaciju:
- Točan naziv, adresu, sjedište, e-mail za komunikaciju kao i broj telefona ponuđača,
- Dokaz o registraciji za obavljanje ugostiteljsko-uslužnih djelatnosti (preslika),
- Uvjerenje o poreskoj registraciji sa ID brojem (preslika),
- Ponuđenu cijenu zakupnine za uslugu keteringa za prostorije bifea i blagovaonice,
5.Prijedlog tjednog jelovnika (na bazi tri obroka – doručak, ručak i užina) sa utvrđenim mjesečnim iznosom naknade koju će plaćati roditelji/staratelji učenika korisnika Produženog boravka prema odabranom ponuđaču,
- Izjavu da troškove popravke, adaptacije i održavanja predmetnog prostora preuzima na svoj teret, bez prava refundiranja, odnosno bez mogućnosti umanjenja mjesečne zakupnine po osnovu uloženih sredstava u zakupljeni prostor.
V
Početna cijena zakupnine prostorija školskog bifea i blagovaonice je 850,00 KM.
VI
Kriterij za izbor najpovoljnije ponude je: najviša ponuđena cijena zakupnine i kvalitet asortimana usluga za pružanje usluga za potrebe učenika i korisnika Produženog boravka i način plaćanja za uslugu keteringa (mjesečno, odnosno unaprijed za navedeni period).
VII
Javni oglas ostaje otvoren 8 dana od dana objavljivanja.
Sve dodatne informacije se mogu dobiti na kontakt telefon: 032/465-351
Škola ne snosi nikakvu odgovornost ni troškove ponuđača, te zadržava pravo izvršiti izbor najpovoljnijeg ponuđača, odbije ponudu prije isteka ugovorenog roka u slučaju da se ugovarač ne pridržava Kućnog reda škole i Ugovora o zakupu.
VIII
Rok za podnošenje prijave je 8 dana od dana objavljivanja (do 12h). Prostor koji se iznajmljuje može se pogledati svakim radnim danom od 9:00 do 12:00 sati.
Otvaranje ponuda izvršit će se posljednji dan roka za podnošenje prijave sa početkom u 13 sati.
Sva dokumentacija koja se dostavlja, može se dostaviti kao preslika. Odabrani ponuđač dužan je u roku od 8 dana donijeti originalnu dokumentaciju.
IX
Svi zainteresirani svoje pismene ponude mogu dostaviti osobno u Tajništvo škole ili isključivo preporučenom poštom u zatvorenoj kuverti na adresu:
KŠC „SVETI PAVAO“ OSNOVNA ŠKOLA ZENICA
- Aska Borića 20,
72000 Zenica, BiH
sa naznakom:
„Prijava na Javni oglas za usluge keteringa za potrebe učenika Produženog boravka“.
O rezultatima Javnog oglasa Škola će pismeno, putem mail-a, obavijestiti sve koji su sudjelovali u istom.