Image Alt
  /  Centar   /  Javni oglas za prikupljanje ponuda za izbor najpovoljnijeg ponuđača za uslugu keteringa u prostorijama školskog bifea i učionice (blagovaonice)

Javni oglas za prikupljanje ponuda za izbor najpovoljnijeg ponuđača za uslugu keteringa u prostorijama školskog bifea i učionice (blagovaonice)

JAVNI OGLAS

za prikupljanje ponuda za izbor najpovoljnijeg ponuđača za uslugu keteringa u prostorijama školskog bifea i učionice (blagovaonice) za potrebe učenika Produženog boravka i iznajmljivanja školskih prostorija u svrhu realiziranja keteringa u školskoj 2024./2025. godini.

 

I

Predmet ovog Javnog oglasa je prikupljanje ponuda za odabir najpovoljnijeg ponuđača za uslugu keteringa (obezbjeđivanje ishrane za učenike Produženog boravka) u u prostorijama školskog bifea i učionice (blagovaonice) koje se nalaze u prizemlju školske zgrade na adresi A. Aska Borića br. 20, Zenica.

 

II

Ugovori o zakupu zaključuje se na period od 1.9.2024. do 31.12.2024. godine, uz mogućnost produženja ugovora, a najkasnije do 30.6.2024. godine.

 

III

Pravo sudjelovanja imaju sva pravna i fizička lica registrovana za obavljanje ugostiteljsko – uslužnih djelatnosti (priprema i prodaja hrane, za što prilažu odgovarajuću dokumentaciju kao dokaz). Ponuda ponuđača treba uključivati pripravu obroka za učenike Produženog boravka. Ishrana u programu Produženog boravka obuhvata 3 obroka (doručak, ručak i užinu – prijedlog obroka obvezno dostaviti u ponudi). Visinu naknade za ishranu učenika utvrđuje Školski odbor na prijedlog komisije za javne nabavke, a na temelju najniže ponuđene cijene od strane ponuđača.

 

IV

Ponuda treba sadržavati sljedeću obveznu dokumentaciju:

  1. Točan naziv, adresu, sjedište, e-mail za komunikaciju kao i broj telefona ponuđača,
  2. Dokaz o registraciji za obavljanje ugostiteljsko-uslužnih djelatnosti (preslika),
  3. Uvjerenje o poreskoj registraciji sa ID brojem (preslika),
  4. Ponuđenu cijenu zakupnine za uslugu keteringa za prostorije bifea i blagovaonice,

5.Prijedlog tjednog jelovnika (na bazi tri obroka – doručak, ručak i užina) sa utvrđenim mjesečnim iznosom naknade koju će plaćati roditelji/staratelji učenika korisnika Produženog boravka prema odabranom ponuđaču,

  1. Izjavu da troškove popravke, adaptacije i održavanja predmetnog prostora preuzima na svoj teret, bez prava refundiranja, odnosno bez mogućnosti umanjenja mjesečne zakupnine po osnovu uloženih sredstava u zakupljeni prostor.

V

Početna cijena zakupnine prostorija školskog bifea i blagovaonice je 850,00 KM.

 

VI

Kriterij za izbor najpovoljnije ponude je: najviša ponuđena cijena zakupnine i kvalitet asortimana usluga za pružanje usluga za potrebe učenika i korisnika Produženog boravka i način plaćanja za uslugu keteringa (mjesečno, odnosno unaprijed za navedeni period).

 

VII

Javni oglas ostaje otvoren 8 dana od dana objavljivanja.

Sve dodatne informacije se mogu dobiti na kontakt telefon: 032/465-351

Škola ne snosi nikakvu odgovornost ni troškove ponuđača, te zadržava pravo izvršiti izbor najpovoljnijeg ponuđača, odbije ponudu prije isteka ugovorenog roka u slučaju da se ugovarač ne pridržava Kućnog reda škole i Ugovora o zakupu.

 

VIII

Rok za podnošenje prijave je 8 dana od dana objavljivanja (do 12h). Prostor koji se iznajmljuje može se pogledati svakim radnim danom od 9:00 do 12:00 sati.

Otvaranje ponuda izvršit će se posljednji dan roka za podnošenje prijave sa početkom u 13 sati.

Sva dokumentacija koja se dostavlja, može se dostaviti kao preslika. Odabrani ponuđač dužan je u roku od 8 dana donijeti originalnu dokumentaciju.

 

IX

Svi zainteresirani svoje pismene ponude mogu dostaviti osobno u Tajništvo škole ili isključivo preporučenom poštom u zatvorenoj kuverti na adresu:

KŠC „SVETI PAVAO“ OSNOVNA ŠKOLA ZENICA

  1. Aska Borića 20,

72000 Zenica, BiH

sa naznakom:

„Prijava na Javni oglas za usluge keteringa za potrebe učenika Produženog boravka“.

O rezultatima Javnog oglasa Škola će pismeno, putem mail-a, obavijestiti sve koji su sudjelovali  u istom.