Image Alt
  /  Centar   /  Javni pozivi   /  JAVNI POZIV – za prikupljanje ponuda za izbor najpovoljnijeg ponuđača za uslugu keteringa u prostorijama školskog bifea za potrebe učenika Produženog boravka u školskoj godini 2025./2026.

JAVNI POZIV – za prikupljanje ponuda za izbor najpovoljnijeg ponuđača za uslugu keteringa u prostorijama školskog bifea za potrebe učenika Produženog boravka u školskoj godini 2025./2026.

KŠC Sveti Pavao Zenica - Javni poziv

JAVNI POZIV

za prikupljanje ponuda za izbor najpovoljnijeg ponuđača za uslugu keteringa u prostorijama školskog bifea za potrebe učenika Produženog boravka u školskoj godini 2025./2026.

I

Predmet ovog Javnog oglasa je prikupljanje ponuda za odabir najpovoljnijeg ponuđača za uslugu keteringa (obezbjeđivanje ishrane za učenike Produženog boravka) u prostorijama školskog bifea koje se nalaze u prizemlju školske zgrade na adresi A. Aska Borića br. 20, Zenica.

II

Ugovor o zakupu zaključuje se na period od 1.9.2025. do 31.12.2025. godine, uz mogućnost produženja zakupa, a najkasnije do 30.6.2026. godine.

III

Pravo sudjelovanja imaju sva pravna i fizička lica registrovana za obavljanje ugostiteljsko-uslužnih djelatnosti (priprema i prodaja hrane, za što prilažu odgovarajuću dokumentaciju kao dokaz).

Ponuda ponuđača treba uključivati pripravu obroka za učenike Produženog boravka. Ishrana u programu Produženog boravka obuhvata doručak, ručak i užinu, a u skladu sa Pravilnikom o organizaciji i radu školske kuhinje (Službene novine ZDK br. 15/22) i Smjernicama za organizaciju sistema prehrane u odgojno-obrazovnim ustanovama Instituta za zdravlje i sigurnost hrane Zenica.

IV

Ponuda treba sadržavati sljedeće podatke:

Točan naziv, adresu, sjedište, e-mail i broj telefona ponuđača na memoradumu,
Dokaz o registraciji za obavljanje ugostiteljsko-uslužnih djelatnosti,
Uvjerenje o poreskoj registraciji sa ID brojem,
Uvjerenje o statističkom razvrstavanju,
Tjedni jelovnik za korisnike,
Aneks 1. – Ponuđena cijena za uslugu keteringa (na memorandumu ponuđača), i
Aneks 2. – Ponuđena cijena zakupnine (na memorandumu ponuđača).

Napomena: Ponuđač dostavlja gore navedene dokumente u originalu ili ovjerenoj kopiji, ne starija od 60 dana od dana objave Javnog oglasa.

V

Početna cijena zakupnine je 600,00 KM.

Maksimalni iznos naknade, prema Odluci Školskog odbora, za ishranu učenika ne treba biti veća od 130,00 KM po učeniku na mjesečnoj razini.

VI

Kriterij za izbor najpovoljnije ponude je: najniža ponuđena cijena troškova produženog boravka za učenike.

Prilikom odabira ponuđača, uz prethodno navedeni kriterij, Povjerenstvo će razmotriti i kvalitet ponuđenog asortimana usluga za potrebe učenika i korisnika Produženog boravka i predloženi način plaćanja za uslugu keteringa (mjesečno, odnosno unaprijed za navedeni period).

VII

Javni oglas ostaje otvoren 8 dana od dana objavljivanja.

Sve dodatne informacije se mogu dobiti na kontakt telefon: 032/465-351

Škola ne snosi nikakvu odgovornost ni troškove ponuđača, te zadržava pravo izvršiti izbor najpovoljnijeg ponuđača iliodbiti ponudu prije isteka ugovorenog roka u slučaju da se ugovarač ne pridržava Kućnog reda škole i Ugovora o zakupu.

VIII

Rok za podnošenje prijave je 8 dana od dana objavljivanja. Prostor koji se iznajmljuje može se pogledati svakim radnim danom od  9:00 do 12:00 sati. Otvaranje ponuda izvršit će se dan nakon isteka roka za podnošenje prijave sa početkom u 9:00 sati.

IX

Svi zainteresirani svoje pismene ponude mogu dostaviti isključivo preporučenom poštom u zatvorenoj kuverti na adresu:

KŠC „SVETI PAVAO“ OSNOVNA ŠKOLA ZENICA

A. Aska Borića 20,

72000 Zenica,

BiH

sa naznakom:

„Prijava na Javni oglas za školsku kuhinju za potrebe učenika Produženog boravka“.

O rezultatima Javnog oglasa Škola će pismeno, putem mail-a, obavijestiti sve koji su sudjelovali u istom.